perjantai 1. heinäkuuta 2016

HIUSTEN VÄRJÄILY RASKAANA

Mulla oli suunnitelma. OLI. En usko että hiusten värjääminen aiheuttaisi mitään muksulle, sen verran oon liikkeessäkin värjäillyt muiden raskaana olevien hiuksia. Lähinnä niissä on pelko, että tarttuuko väri ylipäätään kiinni kun hormoonit hyrrää niin kovin :D  Mutta siis ajattelin että mulle se olis helpompaa kun olisin vaan perus vaalea/tumma ja raidoittaisin vaan tukkaani aina kun näyttää pahalta. Ja sit loppuvuodesta kun ois ristiäiset niin ois semmonen perus tylsä ja helppo mammatukka.... No alkutilanne oli vielä ihan hyvällä mallilla.


Kunnes.. mä päätin että haluan mun tummasta tyvestäni eroon ja se värjättäis lähelle omaa tyviväriä eli tollaseks tuhkasen rusehtavaks. Saila ensin pisti vähän vastaan mun idealle, mutta suostuhan se sitte =) Ja niinku kuvasta näkyy, pidennykset otettiin hetkeks pois, vaalennettiin ja vedettiin vaaleenpunaseks. Tilasin uudet pidennykset koska en halunnut enää niin tummia itelleni eli pian oli taas pitkä tukka!



Vaikka on raskaana ja tulossa äidiksi, niin eikai sitä tarvii silti tylsältä näyttää?? Mä ainakin viihdyn paremmin vähän erikoisemman tukkani kanssa! :D Ja mikä parasta niin nyt ei oikeasti näy oma tyvikasvu! Tästä vätjäyksesta on pian kuukausi eikä mitään eroa huomaa värin ja oman tyven välillä.. eli nyt ehkä loppuraskauden (3kk) ajan voin olla värjäämättä..









 Ja vaikka olen raskaana, niin en mistään hinnasta jättäis väliin kaikkia kesän kivoimpia tapahtumia tai ystävien kanssa hengailua (vaikka ne oliskin ihan turpa täynnä). Juhannuksena käytiin Sailan ja mein miesten kanssa myös RMJ:ssä kuuntelemassa ihan vaan hyvää musiikkia ja vähän syömässä. Maha on onneks vielä sen verran pieni, että se on hyvin piilotettavissa oikeilla vaatteilla. Ja ihan ku ihmisiä tuhannen humalassa se kiinnostais että mä olen raskaana. Kivaa oli joka tapauksessa! Ja pitihän se RMJ:kin nähdä omin silmin kun en ole siellä koskaan ennen ollut. :)



Ei tällä kertaa muuta! Vihdoin oli aikaa päivittää kuulumisia, kun mies on reissun päällä koko viikonlopun ja mä tuskailen yksin kotona tylsyyttäni :D Huomenna onneksi Milka tulee viihdyttämään mun päivääni!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)