lauantai 16. tammikuuta 2016

MUSTASTA VALKOISEEN


Ai vitsi! Kävin torstaina Ikeassa ja ostin vihdosta viimein itelleni kunnon kampauspöydän! Edellinen (tuo musta) ehti mulla kymmenen vuotta olla, laatikko repsotti kaikesta painosta ja ulkonäkökin oli jo lähempää niin ruma että huh huh! Ja muutenkin alkaa toi musta väri jo sattuu silmiin, valkonen on niin paljon kivemman näkönen! :)  Tila mulla meinas vähän loppuu kesken, joten oli pakko jättää tuo "yöpöytä" tonne pöydän alle, mut eipä se kovin pahalta siellä näytä,








Mitäs tykkäätte? Eikös ollutkin muutos parempaan suuntaan? =)

Mun mieltäni piristi tossa joulun aikaan myös yks ihana blogi, jota oon seuraillut jo noin vuoden verran. Tämä kyseinen blogi on Enni Heidi. Tykästyin aikoinaan Ennin tyyliin kirjotella ja kaikkiin Ennin asukokonaisuuksiin, sisustuksiin ja ennen kaikkea hyviin kuviin. Blogin ulkoasukin on oikein kiva.  No mutta miks se mun mieltäni niin kovin piristi? Koska voitin kerrankin jotain kivaa yhdestä Ennin järjestämästä arvonnasta! Kukapa ei tykkäis saada postitse kosmetiikkajuttuja.. Ihan ku olis saanu myöhäsen joululahjan vielä näin tammikuun puolella! Kiitos siis Enni näistä! :>






Näistä nyt ainoostaan invisibobblet on tuttuja, mitä mulla niitä nyt muutama on jo ennestään.. (joku saattoi bongata ne tuolta ylhäältä yhdestä kuvastakin). Beautyblenderistä oon ennen kuullut paljon kehuja ja nyt onkin kiva päästä itse kokeileen onko se meikkisieni nyt oikeasti sit kehujensa arvoinen. Nua meikkisiveltimet tuli kyllä niin tarpeeseen! Oon onnistunut kaikki hävittämään johonkin.. 

8 kommenttia :

  1. Näyttää niiiiin ihanalta <3 Mulla on toi sama valkoinen meikkipöytä kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) Aii sullakin on, se on kyllä kivan näkönen!:)

      Poista
  2. Ihana kuulla että tykkäät lukea mun blogia <3 ja toivottavasti kaikki tuotteet on testausten jälkeen mieluisia! Oon ainakin ite tykänny tosi kovasti noista kaikista :)
    Kivaa viikonloppua sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu toivottavasti ja uskon kyllä että ne on hyviä! :)

      Poista
  3. Täällä on beauty blenderin uskollinen käyttäjä! Toimii jopa mun iholla loistavasti :) - Jenna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai! No ompas kiva kuulla! Ehkä se sit sopii myös tälle mun vauvanpyllyiholle :D

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)