torstai 4. syyskuuta 2014

Turkki, Alanya. Lissää kuvia!

Loput reissukuvat olis tässä. Voi kun tulee haikee olo ku näitä kattelee. Mä niin haluan takasi! Täällä Suomessa on niin tylsää ja karua. Koko ajan aivastuttaa ja on vilu... hö. 




Koko reissun paras ostos komeilee tuossa mun käsissä: viuhka! Sain Sailalta samanlaisen Italian tuliaisena, mut en kai mä sitä tajunnut mukaan ottaa. Noita onneks myytiin lähes joka kojussa, hinta oli 1€. Käyttöä oli kyllä ihan 24/7 :D





Yhtenä iltana käytiin tutustumassa Heikin baariin. Oli hassua kun kerrankin oli paikka jossa kaikki puhui Suomea, ainakin jotenkuten. 






Mun hiukset näyttää näissä kuvissa ihanan kärähtäneiltä. Ja sitä ne todella oliki. Pidennykset päässä ja joka päivä kun oltiin kloori/merivedessä lillumassa, niin johan ne meni semmoseen sotkuun ettei oo ikinä ennen ollu :D mulla oli niskassa valehtelematta rastapaakku ja sain sen auki vasta reissun jälkeen.. Pidennykset otettiin pois ja hiuksista leikattiin varmaan 10senttiä. Nyt on nysä tukka, kiitos Turkki :D



















Sain meidän vakkaribaarissa muutaman hassun ruusun, ilmapalloja ja servetistä väännettyjä ruusuja.. kaikissa tietysti söpöjä tekstejä. On ne miehet siellä vaan aikamoisia :D

Viiminen päivä Turkissa. Lähdettiin taksilla tutustumaa Kleopatra rantaan, siellä ei ollu yhtä paljon kiviä mitä meidän rannalla. Myöhemmin käytiin "omalla" rannalla kuvailemassa kun oltiin kerrankin hienot mekot päällä ja illan kruunas ala carte illallinen. :)

















Ja sitte sanottiin heippa Alanyalle ja Turkille :< hö

4 kommenttia :

  1. Itse olen myös menossa tuonne marraskuussa, ensimmäinen ulkomaamatka <3
    http://rocknrollstyleismylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aai voi vitsi, hauskaa matkaa! :) tuolla oli kyllä tosi ihanaa.

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)