tiistai 16. syyskuuta 2014

New hair!

Heips. Oon kovin kiireinen ollut viime päivinä, tai oikeestaan parina viime viikkona.. Tuntuu et kaikki aika hukkuu johonkin! Ja tässä nyt on ollu ja tapahtunu vaikka mitä, mistä nyt en ihan kaikesta ala tänne avautumaan :D

Tällä kertaa mulla on ilo kertoa että oon taas blondi! Tätä menoo mun tukka on kohta siili, ku koko ajan vaalee-tumma-vaalee.. Nyt houkuttais jo punanen... okei okei ei vielä!


Turkissa mun tukka tosiaan meni ihan hirveeseen kuntoon. 40astetta, merivesi, kloorivesi ja hikoilu ei ihan ollu paras yhdistelmä pidennystukalle. Oli meinaa niin rastassa ja niin takussa et hyvä kun Saila sai koko tukan ees irti. :D Sen jälkeen vaalennettiin omat latvat ruskeesta takas vaaleeks ja taitettiin vähän päälle. 





Pari ekaa päivää käytin Rapunzelin Clip on pidennyksiä (ylemmissä kuvissa), kunnes sain postista Simply Naturalin teippipidennykseni! Niitä riitti kaks pakettiä tähän päähän ja voi vitsi kun tykkään tästä tukasta! Tuntuu niin omalta ja värikin sopii ku nakutettu mun surkeisii latvoihini :D




Nyt kelpaaa <3




Ja syy miks musta ei oo täällä hetkeen kuulunut, tai miks en hirveesti oo omasta elämästäni tai tapahtumista kuvaillut, eikä varmasti vielä muutamaan viikkoon kuulukkaan....
Liittyy mm. tähän kuvaan:


5 kommenttia :

  1. Ihan sairaan kivat hiukset, jos oma väri ois tumma niin hankkisin tollaset! Ja daamn mulla on samanlainen pipo.. :D

    http://tuikkeita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:) mä tykkään itekkin tästä tukasta =) hahah, hyvä pipomaku;)

      Poista
  2. voi kiitos! :3 tervetuloa lukijaksi : > käyn katsastamassa myös sun blogis =)

    VastaaPoista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)