tiistai 20. toukokuuta 2014

Top 3 kirpparilöydöt. osa 3

Vielä viimeinen mahtava kirppislöytö! 
En tiedä miksi, mut tää mekko on mun kaapin ykkösmekko <3 8)  En ees tiiä sopiiko toi mekko mulle tai onko noi värit nyt ihan mun värejäni, mut en mä vaan voinu jättää ostamattakaan!  Hypistelin tota käsissäni vaikka kuinka kauan et tarviinko tätä nyt ihan oikeesti, kävelin pari kertaa ohikin, mut ei.. pakko oli palata sen luo ja viedä kassalle!
Ton mekon kuvaamiseen olis tarvinnu jonku 10kilometrii tilaa, kun tuntu ettei se mun pikku asunnossa mahdu lainka kokonaan kuvaan! Mut mä ajatteli ottaa tän elokuussa mukaan Turkkiin niin saadaan plikkojen kanssa ottaa ihania rantakuvia!
Ai mä niiin odotan sitä reissua jo!
hyvä asento, näytän valaalta 8)







Mitä mieltä ootte tästä? : )

10 kommenttia :

  1. Tosi kaunis mekko! Sopii sulle :-). Ostatko kirppareilta vaan vaatteita vai ostatko myös esim. astioita?
    http://mylifedoglife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :)) lähinnä vaatteita ostan. Joskus saattaa silmiin osua jotai sisustustavaraa, mitä saatan ostaa.. Mut harvemmin :)

      Poista
  2. No on kyllä aivan ehdottomasti sun näköinen ja värinen mekko! Aivan ihana!
    Voin jo kuvitella sut rannalle tuossa mekossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä! Kiitos =)
      Ja hyvä että toi näyttää jonkun muunkin silmiin hyvältä! ;>

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)