torstai 15. toukokuuta 2014

Top 3 kirpparilöydöt. osa 1

Heissan!
Mä kun oon tämmönen kirpputorihullu niin päätin tehdä löydöistäni top 3 listan! Niille tiedoksi, jotka ei mua tunne tai lue tätä blogia, niiiin käyn siis usein kirppareilla ja löydän lähes aina jotain ihan mahtavaa!
Ja nyt kun vielä muistan kertoa, kävin eilen porin kirpparilla ja löysin hiuukan kivat mustat saapikkaat, Bjön borg valkoset tennarit, piecesin mustan bleiserin/takin ja ikean valkoiset verhot! Ehkä niistä kuvia joskus myöhemmin jos vaan muistan!
Mun kolme parasta löytöäni sattuu kaikki olemaan mekkoja 8) Ja tässä olis nyt alkuun niistä yks:



Mekossa ei oo mitään merkkiä, mutta ei kai sitä tarviikkaan kun se on muuten niin ihana!<3
Yläosa on pitsiä ja inan erivärinen kuin tuo hameosa. Eipä sitä juurikaan erota, muuta kuin ihan läheltä. Mekosta tykkään siks että se on todella piitkä ja värikäs! Kesällä mekko on varmasti ihanan kevyt päällä, juhlia odotellessa! 


Hintaa tällä oli VIISI (5) euroa. hullua.  Se, että toi on täydellisen värinen ja pitunen ja tuntunen, niin se oli vielä ihan käyttämättömän näköinen ja oloinen! Ja hei viis euroo! Ei sillä, kyl mun kelpaa :'>





Mitäs te tykkäätte?
Kaks muuta mekkoa näätte seuraavissa postauksissa, koska...
mä alan nyt kattomaan JÄÄKIEKKOA (hulluks oon tullu) tortillasipsien ja salsan kera. =)

11 kommenttia :

  1. Aivan ihana mekko! Huolisin tuollaisen kyllä omaankin kaappiini ihan millon vaan! :D
    PS. tortillasipsit ja salsa = <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo ei tota vaan voinut jättää ostamatta! :))
      jep, parhautta;>

      Poista
  2. Ihana mekko ja itekki tykkään paljon kiertää kirppareilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kiva että joku muukin :)

      Poista
    2. Jeps blogissa niitä aika paljon onkin tullu esiteltyä ja ihan kaikenlaista oon ostellu.En pelkästään vaatteita

      Poista
  3. Aivan ihana mekko! Ja tuo nutturan ympärillä olevan kukkakoriste:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata<3 juu innostuin oikein vääntämään nutturan kun tajusin että on niin samaa sävyä toi mekko ja kukat :))

      Poista
  4. Oi vitsit miten IIIHANA toi mekko, aika perfect <3
    Ja oot muute tosi kaunis, ihana meikki :)

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoskiiitos kaikista kehuista! :> toi mekko on kyllä niiin mahti 8)

      Poista
  5. Toi mekko on ihan älyihana ! <3

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihanaa että on muidenkin mieleen niin viitsii kesällä pistää päälleen =))

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)