sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Joululahjat / Christmas gifts

 Saatiin jouluna rutkasti lahjoja ja kerrankin; kaikkea tarpeellista! Yleensä saadaan ihan liikaa suihkusaippuoita, dödöjä, hajusteita, shampoita ja ennenkaikkea sukkia! Kaapit pursuaa niitä vielä edellis jouluistakin. Tänä jouluna taidettiin yhdet sukat saada kumpikin, mutta ei siitäkään silti maailmanloppua seurannut... :)
Kuvailin vähän mun lahjoja tai yhteisiä lahjoja! Tuskin M:n lahjat ketään kiinnostaa  :D

suklaalusikoita<3 käsirasvoja (mulla ei koskaan ole, kun multa kysytään lainaks) ja käsi/keittiöpyyhe! Kiitos Saila!

Glitterin paketista tuli kaulakoru ja tuoksukynttilä. Kiitos Essille:)

Muumikannu ja karkkia.  Nuppu halusi kuviin mukaan myös!:>

Lyhty ja keittiöön kaks liinaa +suklaata

leffaaan8)

Seinäkalenteri, vessapaperia, pyyhkeitä ja ne pahaiset sukat.

lisää muumeja<3

piiitkä huppari. ei mahtunut pituudensa vuoksi kuvaan:D
Äidin tekemät pipo ja lapaset? ilman päätä:D


mun tietokonevanhukselle sylialusta, tuulettimella. 

Ukko osti mulle sen kauan kaipaamani laatikoston koruille sun muille! ja S-avaimenperän, joka multa jo löytyykin ennestään :D

Päiväpeitto ja tyynyt<3

Kameranjalka!

Aluslakana ja vaaleet verhot!

kynttilänjalat, vai mikskä noita kutsuis=) Pahveista päätellen Partyliteä!

Pyyhkeitä lisää. Mulla kun on tapana sutata kaikki pyyhkeet hiusväreilläni....

Karkkisaalis. Missä on mun simpukkasuklaat ja kymmenet konvehtirasiat:((

Mitäs mieltä ootte lahjoista? :) Tuliko teille paljon lahjoja? :)
Oottelen vielä innoissani yhtä lahjaa, joka ukon mukaan on postissa vielä tuloillaan. Mulla on omat veikkaukseni lahjasta, mutta saas nähdä mitä sieltä tulee!

6 kommenttia :

  1. Hei, todella kiva blogi sulla (: sait kehut :3

    VastaaPoista
  2. Ääää ihania lahjoja. Erityisesti sulin tolle korulaatikostolle ja noille tyynyille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on munki lempparit! Oon tänää vaa järjestelly mun korujani tohon boksii ja mikko ihmettelee et miten joku jaksaa väkertää jotai koruja "uuteen" järjestykseen! :D

      Poista
    2. Hei mul oli sama ku ite hankin uudet säilytysjutut :DD Hiukan ihanaa järjestellä koruja!

      Poista
    3. Haha:D Nii on, vähä sama juttu ku sillon pienen järjesteltii tarroja aina uudellee ja uudellee tarra vihkoon:DD

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)