tiistai 29. lokakuuta 2013

Glitter

Tyhjensin tossa yhtenä päivänä rahapussini sisällön kaiken maailman kuiteista ym. Löysin sieltä muutamat leimakortit, joita en oo koskaan muistanut käyttää ja yli vuosi sitten saadun Glitterin lahjakortin, joka myös on pitänyt käyttää montamonta kertaa.. Ilokseni tässä lahjakortissa oli vielä vuosi aikaa käyttää se. No enköhän mä laittanut tuumasta toimeen heti sinä päivänä :D

Lähdin etsiskelemään jotain kivaa synttärikorua itelleni, tosin mulla oli jo mielessä yks koru jonka ihan "ohimennen" olin nähnyt Glitterissä... No koru löytyi ja tietysti myyjä tuli heti siihen viereen että: "Se on tosi ihana koru, voi että! Meillä on muuten tänään pikkujoulu täällä Glitterissä, joten me ollaan piilotettu sellasia paperisia piparikuponkeja, joissa on jotain kivoja tarjouksia!".  Ja eikun metsästämään kuponkeja!!




 Taisin pyöriä kyseisessä liikkeessä jotain vartin, kunnes löysin kupongin jonku hyllyn päältä! 
"Ota 2, maksa 1" No mikäs sen kivempaa, ku saada yks ilmanen koru tms tuon kaulakorun lisäks ja vielä lahjakortilla! Noo löysin sitten ihan mahtavan kännykkäkuoren mun iphoneen.



 En yleensä mistään pääkalloista tykkää, mut voiko tollasta kuorta vastustaa? Voin kertoa, että mun pieni hentoinen puhelimeni painaa tuon kuoren kanssa ihan hitosti! :D
Noo sitten kassalle... Samainen myyjä tulee ja käskee mun ostaa muutaman euron korvikset, jotta saan kaksinkertaisesti leimoja leimakorttiini... juurikin näiden pikkujoulujen kunniaksi. No tietty!


korut sopii vielä hyvin yhteenkin!

 Liikkeestä kassin kanssa lähtiessäni olo oli ihan hölmistynyt. Maailman hienoimmat korut ja kännykkäkuori, kortissa jotain neljä uutta leimaa ja kaikki "ilmaiseksi" tuurilla löytyneellä lahjakortilla!

Mulla on synttärit vasta torstaina, mutta Janika muisti mua jo... millon se nyt oli? No viime viikon puolella!
Jamppu tietää mistä mä tykkään, kiiitoos<3





Sitten mulla olis teille lukijoille muutamat linkit, joista löytyy hyviä alennuskoodeja:
Käykäähän kurkkaamassa :)

5 kommenttia :

Asiallista kommenttia, kiitos. :)