torstai 27. kesäkuuta 2013

Kuulumisia osa 1234

Heissan!
Täällä ois yks väsynyt työnraataja. Hitto kun päivät menee niin nopeesti, kun töissä on suunnilleen 10-18 ja puol tuntia menee työmatkaan eli siinä onkin sit aina päivä pulkassa. Saati sit vielä kun joku pyytää töiden jälkeen kylään tai jotain... Mitä sitä nyt enää jaksaa seiskalta illalla tehä?? Muuta ku syödä ittensä ähkyyn ja väsähtää sohvalle. On tää elämä vaan niin rankkaa:D 

Keskiviikolta muutama kuva;
Revein mun hienot kynnet irti ja nyt on taas nysät:(
Kuuman päivän takia päädyin legginsseihin ja tunikaan/toppiin
sekä kevyeen jakkuun/puseroon(mikä toi on?)

Aamulla jaksoin panostaa ainoastaan meikkiin.
Likaseen tukkaani suihkutin tigin kuivashampoota niin paljon et morjes ja sit vaan
söpö panta päähän ni  sai tukanki näyttämään ees hiukan laitetulta:D

Löysin mun yhden vaaleen huulipunan jostain "vanhatmeikitpussukka"-kätköistä
ja pakko sitä oli sit kai kokeilla :D


Kävin töiden jälkeen reeraamassa Janikan ripset ja tällä kertaa osasin jo laittaa muutaman timantinkin! Sitten päätettiin lähtee uimarannalle ottamaan aurinkoa ja uimaan mut pöh, aurinko katos heti jonnekkin eikä kylmällä ilmalla mihinkään järveen voi mennä :P Ens kertaa ootellessa siis...


 Sitten siirrytäänkin tähän päivään eli torstaihin;

Tänään oon ollut vähän jotenkin sekasin ku oon tajunnut etten oo nähnyt ukkoa täällä kämpässä koko viikkona, paitsi myöhään yöllä ja aikasin aamulla kun se tulee/lähtee töihin. Enkä mä nukkuessa mitään tajua kun toinen tulee ilmottamaan et "mä tulin nyt töistä ja meen käymää suihkussa" "Mä lähden nyt töihin" joo o. :D Ja nyt herra ilmoittaa olevansa yötä jossain Tampereen takana. 
Tulee ihan mieleen se aika kun elelin "inttilesken" elämää. Hyi mikä sana:DDD Mut joo, mikäs tässä kun oon viikon elänyt vaan itteni kanssa.. ruokaa lentää roskiin jääkaapin täydeltä ku kukaan ei syö täällä eikä mun tarvii huolehtia mistään muusta ku itestäni! Ai että!

Tylsyyttäni värjäsin mun etutukkaa.. se kellersi taas niin pahasti!
Halusin tosta vähän sellasen harmahtavan sävyn ja ehkä se nyt vähän sinne päin menikin :D
Eri valoissa näyttää vaan niin erilaiselta, etten oikeen tie mimmone se ny o!

Aamukuvaa

Jaa minkä tuulettimen eessä mä olin 8)

Paita - Vero Moda
Housut - Zara
Kaulakoru - Cubus
Korvikset - Cubus


Oon tänään miettinyt myös mun tyyliäni viimisen kolmen vuoden ajalta.. Millon se on muuttunut tollaseks ööö "aikuismaiseks" tai rohkeemmaks tai jotain! :D Muistelen parin vuoden takasii asuja ni aina jotku perus farkut ja paitana joku paul frank tai adidas tai jotain muuta yhtä tylsää?? Koruja mulla ei vissii oo ollu koskaa ku ei ainakaan vanhoissa kuvissa näy muuta ku rippiristi :DD oivoi..
No mut tästä pääsenkin seuraavaan aiheeseen; eksyin tänään Vero Modaan ja hätkähdin oikeen siinä ovella että ei hitto.. joka puolella -50% tai -70%........... Ja mites siinä nyt kävikään sitte=)
Laitan kuvia mun ostoksistani ehkä vielä tänään myöhemmin kunhan vaan saan kuvat kasaan jne!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)