perjantai 31. toukokuuta 2013

Valmistunut!

Lyhyesti ja ytimekkäästi: mä oon nyt parturi-kampaaja! Iiihan mahtavaa=)
Eilen oli siis koulujuhla, todistukset ja ruusut saatiin lavalla. Sit käytiin ottamassa miljoona kuvaa, ensin luokan kanssa, ja sen jälkeen Sailan ja Essin kanssa Porin kallossa! Kallo kuvia ilmestyy tänne joskus myöhemmin!
Iltapäivällä sain vieraakseni Kokkeliystäviäni, ihan vaan istuttiin iltaa ja mussutettiin kakkua.
Luulin jo et mun ilta sitten loppui siinä 9 aikaan kun ystävät lähti kotiin, mutta päädyinkin sitte vielä 11 jälkeen  äijäporukalla Passioniin ilmaisten juomien perässä:D

Nyt tulee aika tylysti vaan kuvia eiliseltä, koska mulla on nyt kiire omiin juhliini :D

Vikana koulupäivänä saatiiin vielä ilmasii wellan tuotteita!
 Ja toi yks on joku ihmeen vitamiinisuihke päähän:D
Viime hetken ostos!! =)

aamulla väsäsin sailalle iiison letin:))
Aamulla myös jänskätti lähteä kouluun vikaa kertaa!!

Sit oli todistukset ja kukat saatu ja vapaus koitti!:D

Päivän väri siis tosiaan oli keltainen... Kiitos jamppu kukista<3

<3

<3

Mun seuraava ammatti vois olla kokki.

Kiiiitti Milka<3

Kiiiitos Milla ja Heini <3


Illalla kun kaikki oli ohi.. ja baari edessä:DD

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)