keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Vähiin käy ennen ku loppuu!!

Yks kokonainen koulupäivä enää jäljellä! Ihan huippua =) perjantaina on joku lyhyt juhlatilaisuus ja se olis sit siinä! Eilen kävin tulevaa työpaikkaa varten hoitelemassa vielä pankkiasioita ja nyt pitäis olla kaikki senkin osalta hoidossa :) Eilen oli myös niin lämmin että käytiin pienellä porukalla piknikillä! Siinä toivossa tetty et jos sitä tänä kesänä ehtis saamaan vähän väriä pintaan :D Eiliseltä mulla olis muutama kuva:



kameraan jäi tsuuumi päälle hehe:)




omenapuu, jonka alla pappa nukkuu ikuista unta <3


Tänään meillä oli koulussa lyhyt päivä. Värjättiin ryhmissä muutaman asiakkaan päät ja koulun jälkeen eksyin kiinalaiseen syömään. Hitto ku en ekasta kerrasta oppinu, ei oo vaan mun juttu! Syömisen jälkeen mentiin Sailan kanssa mun työ ja se teki mulle ripset! jee. Loppupäivän oon vaan siivonnut kämppää niska limassa:DD

Ripsetripset!

Nyt kelpaa juhlia vkl:)) 

Otin koulusta tänään kotiin mun harjotuspäät..
en muistanukkaan  et mun miespää halus sydän kuvioinnin..



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)