torstai 25. huhtikuuta 2013

Kuvapläjäys

TIISTAI:
aamulla kävin koneella ennenku lähdin harjotteluun, ja nuppu änkes ittensä mun ja koneen väliin:D
päivän asua.
Paita - Vila
Housut - Zara
 Harjottelussa tein värinpoistosta näytön äipän tukkaan.. lähtötilanne oli ihan pikimusta ja halusin siitä tumman punaruskeas. Äippä näytti niin "kovalta" jotenki sen mustan päänsä kans.

Värinpoiston tulos, en tarkoituksella vaalentanut tän
enempää kun tosiaan ei haluttu mitään vaaleeta lopputulosta.

ja sit lopulline väri päähän! Tuli kyllä hyvä,
ja yleisilmeestä tuli paljon "pehmeempi":D
 KESKIVIIKKO:
Keskiviikkona saatiin Sailan kanssa käsky lähteä Ikeaan shoppailemaan parturikampaamoon uusia kalusteita, kukkia ym. Mikäs siinä! No mut oikeesti Ikeassa pidin pääni enkä sortunut mihinkään houkutuksiin, vaikka mieli teki!! Jotain servettejä ja pillejä ostin mun valmistujaisia varten, mut en muuta!:D  Poikettiin sit vielä Myllyyn nopeesti kun se siinä ihan vieressä oli.. sieltä tarttu pari vaatetta mukaan:

Shortsit - Vila
 Mietin kauan kahta bleiserii et kumman otan... ihastuin molempiin :(
Bleiseri - H&M 39,95€

Bleiseri - H&M 10€ (39,95)
Noh, kyllä mä sit siniseen päädyin kun oli vaan kympin! Ja on se ehkä toisaalta enemmän mun värikin, mut oon niin ihastunu keltaseen et haluun myös ton toisen!:(
Sit alko mein kotimatka, mulla oli vähän tylsää niin kuhan kuvailin vastaantulevia autoja jnejne.. Mitä lähemmäs Poria tultiin, sitä enemmän tuli vastaan tuunattuja Ässät-autoja, ihmisiä joilla oli ässien pipoja, kaulahuiveja, paitoja, kasvomaalauksia... Ja sit tuli ihan hullut ruuhkat. Eli kaiken aiheuttajana oli Ässät-Tappara finaaliottelu Porin jäähallilla.. Mekin suunnistettiin sit Sailan ja äidin kans Porin raviradalle kattoon screeniltä otteluu. Ja kyllä, MINÄ olin kattomassa jääkiekko-ottelua, mut oli se meno vaan ihan mahtavaa! Porilaiset on oikeesti hulluja. Voitto ku tuli niin jätkät juoksi lammikkoon uimaan vaatteet päällä, keskustassa liikennevalot meni sekasin ihmispaljoudesta ja tunnin verran ajettiin kotio sellasta kilometrin matkaa. :D Mut ihan mieletön päivä oli, en oo aikoihin nauranu niin paljon ku eilen! 




Peliin lähdössä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)