lauantai 23. helmikuuta 2013

Viime päiviltä..

Loppuviikko meni aika nopsaan ja kohta onkin hiihtoloma jo ohi.. Sitten olis tiedossa 4 viikon harjoittelu eli kouluun ei tarvii mennä vielä hetkeen : ) Harjoittelun jälkeen onki sit vaan kaks kuukautta enää koulua jäljellä kunnes valmistutaan, jes!:)
Oon tän viikon tosiaan asustellut yksinään kotona, mut onneks kaverit on käynyt pitämässä seuraa ja itse olen käynyt muutaman kerran perhettä ja ystäviä katsomassa Kokemäellä!

Tässä olis ne ripset, jotka Saila teki mulle, mutta nää jäi vähän vaiheeseen tiukan aikataulun takia..
Näitä sitte jatketaan vielä joku päivä =)
Opinnäytetyötä tehdessä piti pitää pikku ruokailutauko.. Amarillossa =)
Namnam!
Koko viikon mun ruokailut on näyttänyt lähes tältä. En jaksa itselleni kokkailla mitään suurempia!
Naperot.
Petri Nygårdia menossa katsomaan ke!
Saila ja Essi tuli sitten yöks mun työ ja ensimmäistä kertaa mua odotti aamulla viesti! ihanaa:)
Torstai-iltana kävin viemässä kynttilän menehtyneelle ystävälle.
Hermanni nukkui mun vieressä<3
Perjantaina ennen Kokemäelle lähtöä.

Lumessa seisoskelin, vaikkei se näy : (
Ei tällä kertaa muuta!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)